Ako u nás nakupovať
Vyberte si tovar
Vložte tovar do košíka
Pokiaľ ste si u nás vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
Zmena obsahu košíka:
Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo DOKONČENIE NÁKUPU- POKLADŇA. Pokiaľ sa Vám táto možnosť nezobrazuje, znamená že ste do košíka nevložili produkty v minimálnej hodnote objednávky ktorá je 5,00 eur.
Doprava a platba:
Tovar doručujeme kuriérom spoločnosti Geis.
Tovar je pri objednávke potrebné zaplatiť platobnou kartou cez platobnú bránu spoločnosti Barion.
Doručovacie údaje:
V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali prihláste sa do Vášho užívateľského účtu.
Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem zadať inú dodaciu adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
V dolnej časti stránky nájdete políčko „Chcem napísať poznámku k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
V dolnej časti nájdete zhrnutie objednávky.
Pred odoslaním objednávky je potrebné zaškrtnúť políčko s názvom " Bol som oboznámený s Obchodnými podmienkami a beriem na vedomie spracovanie osobných údajov" (tieto nájdete na našej stránke v spodnom menu).
Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Odoslaním súhlasíte s povinnosťou platby.
Následne sa objaví okienko " Naozaj si prajete potvrdiť Vašu objednávku?" V tejto časti si môžete odkontrolovať vybraný spôsob dopravy, spôsob platby a celkovú sumu s DPH.
Po kliknutí na tlačidlo "Áno" v tomto okne sa objednávka odošle a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás.
Potvrdenie objednávky:
Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.